§ 1. PRZEDMIOT REGULAMINU
- Regulamin Hotelu obowiązuje na terenie Hotelu Alexandra w Oleśnie i Hotelu Na Kamieniu w Borkach Małych i dotyczy wszystkich osób w nich przebywających.
- Wynajmujący pokoje zwany jest w dalszej części regulaminu „Hotelem” natomiast najemca pokoju „Gościem”.
- Regulamin Hotelu określa zasady świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie Hotelu i jest integralną częścią umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez dokonanie rezerwacji bądź zapłaty całej należności za pobyt. Dokonując w/w czynności Gość potwierdza, iż zapoznał się i w pełni akceptuje warunki regulaminu i zobowiązuje się do ich przestrzegania.
- Aktualna wersja regulaminu Hotelu jest dostępna na stronie internetowej www.nakamieniu.pl
§ 2. DOBA HOTELOWA
1. Pokoje hotelowa wynajmowane są na doby. Doba hotelowa rozpoczyna się o
godz. 15.00 i kończy o godz. 11.00 następnego dnia.
Śniadania podajemy do godziny 10.00.
Dla gości weselnych przewidujemy śniadania do godziny 11.00
2. Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia Gość hotelowy
powinien zgłosić w recepcji do godz.10.00 ostatniego dnia planowanego pobytu, co
jednak nie jest wiążące dla hotelu.
- Przedłużenie doby hotelowej wiąże się z dodatkową opłatą w wysokości 100 zł na czas przedłużenia tj. do godziny 19.00. Hotel zastrzega sobie prawo do odmowy przedłużenia pobytu Gościa w Hotelu w przypadku wykorzystania wszystkich miejsc noclegowych (pokoi).
§ 3. POBYT W HOTELU
Hotel obowiązany jest:
- Zapewnić warunki pełnego wypoczynku Gościa,
- Na życzenie Gościa zapewnić codzienną wymianę ręczników i pościeli.
- Bezzwłocznie reagować na zgłoszenie uwagi i zastrzeżenia odnośnie poziomu usług, funkcjonowania urządzeń hotelu oraz czystości i porządku – przez podjęcie czynności mających na celu natychmiastowe usunięcie usterek lub braków.
§ 4. ODPOWIEDZIALNOŚĆ HOTELU
Odpowiedzialność hotelu za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez osoby
korzystające z usług hotelu regulują przepisy art. 846-849 Kodeksu Cywilnego.
Odpowiedzialność hotelu z tytułu utraty lub uszkodzenia kosztowności, pieniędzy,
papierów wartościowych i przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną jest
ograniczona, jeżeli przedmioty te nie zostaną złożone do depozytu w recepcji.
§ 5. ODPOWIEDZIALNOŚĆ GOŚCIA
1. Osoby nie zameldowane w hotelu nie mogą przebywać w pokoju hotelowym od
godz. 22.00 do godz. 7.00 dnia następnego.
- Gość hotelowy nie ma prawa przekazywać zwalnianego przez siebie pokoju innym osobom, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną za pobyt opłatę.
- Ze względu na wymagania ochrony przeciwpożarowej w pokojach hotelowych nie wolno używać, bez uzgodnienia z recepcją, jakichkolwiek urządzeń grzewczych zasilanych energią elektryczną , nie stanowiących wyposażenia tych pomieszczeń.
- Gość hotelowy ponosi odpowiedzialność materialną (wg wewnętrznego cennika) za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych hotelu, powstałe z jego winy, lub z winy odwiedzających go osób.
§ 6. DOBA HOTELOWA
W hotelu należy zachować ciszę od godz. 22.00 do 7.00 dnia następnego.
§ 7. ZAKAZY
- W Hotelu obowiązuje całkowity zakaz palenia wyrobów tytoniowych. W razie naruszenia zakazu Gość zostanie obciążony kosztami odświeżenia pokoju w wysokości 300 zł.
- W Hotelu obowiązuje całkowity zakaz posiadania i zażywania zakazanych prawem środków odurzających. W razie stwierdzenia łamania tego zakazu, fakt ten zostanie zgłoszony na Policję a Gość będzie musiał niezwłocznie opuścić Hotel bez prawa zwrotu kosztów wynikający ze skrócenia pobytu w Hotelu.
§ 8. ZWIERZĘTA
W Hotelu akceptujemy pobyt zwierząt za dodatkową opłatą i tylko w wybranych pokojach. Opiekun zwierzęcia zobowiązany jest do sprzątania po nim – w pokoju, częściach wspólnych oraz na terenie otaczającym Hotel. Zwierzę nie może zakłócać pobytu i spokoju innych Gości. W przypadku powtarzających się skarg ze strony innych Gości lub personelu, Hotel zastrzega sobie prawo do interwencji.
§ 9. POSTANOWIENIA DODATKOWE
- Gość wyraża zgodę na przetwarzanie i przechowywanie danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. Z 2002r.Nr 101, poz. 926; ze zm.) przez Hotel Alexandra A. Czech, K. Sklorz-Kowalska Sp. J., ul. Wielkie Przedmieście 35, 46-300 Olesno, NIP 576157-93-41 dla potrzeb niezbędnych do realizacji pobytu Gościa w Hotelu, korzystania przez Gościa z pozostałych usług świadczonych przez Hotel. Gość ma prawo wglądu do swoich danych i ich poprawiania.
- Gość ma prawo do składania reklamacji w przypadku zauważenia uchybień w standardzie świadczonych usług. Reklamacje przyjmuje recepcja. Reklamacje będą rozpatrywane niezwłocznie i nie później niż w ciągu 14 dni kalendarzowych.
- Sądem właściwym do rozstrzygania sporów pomiędzy Gościem hotelowym a Hotelem jest sąd właściwy dla pozwanego.
Regulamin obowiązuje od dnia 01.04.2004r.
Data ostatniej aktualizacji: 08.03.2023r.
Najnowsze komentarze