§. 1. Informacje podstawowe
- Niniejszy regulamin to regulamin świadczenia usług dostępnych drogą elektroniczną za pośrednictwem strony internetowej: www.nakamieniu.pl zwanej dalej „Stroną”.
- Właścicielem i podmiotem świadczącym usługi dostępne drogą elektroniczną poprzez Stronę jest: Hotel Alexandra Aleksandra Czech, Karolina Sklorz-Kowalska Sp. J. ul. Wielkie Przedmieście 35, 46-300 Olesno, NIP 576-157-93-41, REGON 364617626, wpisaną do KRS pod numerem 0000619122, zwana dalej „Usługodawcą”.
- Odbiorcą usługi jest każda osoba która zawrze umowę z Usługobiorcą w postaci zakupu Vouchera, zwany dalej „Usługobiorcą”.
- Produktem dostępnym w sprzedaży jest Voucher, zwany dalej „Voucher”. Regulamin Voucherów.
- Z Usługodawcą możesz skontaktować za pośrednictwem:
- poczty e-mail: kontakt@nakamieniu.pl
- telefonicznie: +48602777813
- Niniejszy regulamin został przyjęty w dniu 01.03.2023 r.
- Usługodawca zastrzega sobie prawo zmiany Regulaminu.
§. 2. Rodzaje i zakres świadczonych usług
- Strona zawiera podstawowe informacje o prowadzonej przez Usługodawcę działalności: prowadzenie hoteli i restauracji.
- Za pośrednictwem Strony Usługodawca świadczy usług płatne w ramach sklepu internetowego w postaci sprzedaży Voucherów.
- Usługi płatne są oznaczone w taki sposób, aby nie było wątpliwości, że skorzystanie z nich łączy się z obowiązkiem zapłaty.
§. 3. Warunki techniczne do korzystania z usług
- W celu prawidłowego korzystania ze Strony Usługobiorca powinien posiadać:
- urządzenie (komputer PC, tablet, smartphone) z połączeniem internetowym,
- przeglądarkę internetową,
- pełną zdolność do czynności prawnych, w celu dokonania zakupów na Stronie,
- adres poczty e-mail, w celu dokonania zakupów na Stronie.
- Na Stronie obowiązuje zakaz publikacji treści o charakterze bezprawnym.
§. 4 Sklep internetowy
- Składanie zamówień:
- Skuteczne złożenie zamówienia wymaga podania danych, określonych w formularzu zamówienia. Dane powinny być prawdziwe i aktualne.
- Umowa sprzedaży zostaje zawarta po podaniu przez Usługobiorcę obowiązkowych danych, kliknięciu opcji „Kupuję i płacę”, dokonaniu zapłaty ceny oraz e-mailowym potwierdzeniu złożenia zamówienia wysłanym przez Usługodawcę.
- Usługodawca zrealizuje zamówienie po dokonaniu przez Usługobiorcę zapłaty i potwierdzeniu zamówienia. Termin na zapłatę wynosi 3 dni, po tym terminie zamówienie automatycznie się anuluje.
- Zamówienia na Voucher jest realizowane niezwłocznie po zaksięgowaniu się wpłaty na koncie bankowym Usługodawcy.
- Usługodawca realizuje zamówienie poprzez udostępnienie zakupionego Vouchera wysłaniem go na adres e-mailowy.
- Dokonywanie płatności
- Usługodawca umożliwia zapłatę za pośrednictwem operatora płatności internetowych.
- Płatność dokonana jest z chwilą zaksięgowania się środków przez system operatora płatności;
- Odbiór towaru
- Usługodawca sprzedaje Vouchery cyfrowe zapisane w popularnych formatach.
- Zakupione Vouchery są udostępniane każdemu użytkownikowi poprzez wysłanie w/w Vouchera na podany adres e-mailowy.
- W przypadku problemów z otrzymanym Voucherem (np. plik nie otwiera się) należy skontaktować się z Usługodawcą.
- Pozostałe informacje
- W razie wątpliwości uznaje się, że ceny podane na Stronie są cenami brutto.
- Usługodawca zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówienia, jeśli w szczególności: a. Usługobiorca podał nieprawdziwe dane, uniemożliwiające dostarczenie zamówionego Vouchera b. Usługobiorca nie opłacił zamówienia w terminie.
§. 5 Prawa konsumenta
- Postanowienia poniżej, mają zastosowanie względem Usługobiorców oraz podmiotów korzystających z uprawnień konsumentów na podstawie przepisów Kodeksu cywilnego.
- Za konsumenta uważa się osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową. Z praw przysługujących konsumentom, skorzystać może także osoba fizyczna prowadzącą działalność gospodarczą, o ile z treści tej umowy wynika, że nie ma ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
- Podstawą prawną uprawnień konsumenckich jest ustawa o prawach konsumenta. Postanowienia umów mniej korzystne dla konsumenta niż postanowienia ustawy są nieważne, a w ich miejsce stosuje się przepisy ustawy.
§. 6 Konsumenckie prawo odstąpienia od umowy
- Każdemu Usługobiorcy, który dokonuje zakupu towarów lub usług jako konsument, przysługuje prawo do odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny. W dalszej części paragrafu konsument zwany jest Usługobiorcą.
- W celu skorzystania z uprawnienia do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny Usługobiorca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia woli w tym względzie. Usługobiorca może skorzystać z znajdującego się na samym dole regulaminu formularza, ale nie jest to obowiązkowe. Wystarczy jak konsument wyśle nam wiadomość e-mail lub odręczne pismo z podaniem danych (imienia, nazwiska, adresu zamieszkania, ewentualnie numeru telefonu lub adresu e-mail), informacji o zakupionym produkcie z oświadczeniem, iż odstępuje od umowy.
- Termin 14 dni uważa się za zachowany, jeśli przed upływem tego terminu Usługobiorca wyśle Usługodawcy maila lub pismo.
- W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą i z tego powodu Usługodawca zobowiązany jest zwrócić na rzecz Usługobiorcy poniesione płatności, a zakupiony Voucher unieważnić.
- Nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, Usługodawca zwróci Usługobiorcy wszystkie dokonane płatności. Usługodawca zwróci płatności przy użyciu takiego samego sposobu jakim została zrealizowana płatność.
- Zwrotom podlegają wyłącznie niezrealizowane Vouchery. Zwrotu może dokonać wyłącznie Usługobiorca który kupił w/w Voucher.
§. 7 Uprawnienia konsumenta w związku z brakiem zgodności z umową
- Usługodawca ponosi odpowiedzialność względem Usługobiorcy za brak zgodności towaru z umową istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili, chyba że termin przydatności towaru do użycia, określony przez Usługodawcę, jego poprzedników prawnych lub osoby działające w ich imieniu, jest dłuższy. Domniemywa się, że brak zgodności towaru z umową, który ujawnił się przed upływem dwóch lat od chwili dostarczenia towaru, istniał w chwili jego dostarczenia, o ile nie zostanie udowodnione inaczej lub domniemania tego nie można pogodzić ze specyfiką towaru lub charakterem braku zgodności towaru z umową.
- Uprawnienia konsumenta w przypadku niezgodności towaru z umową:
- Jeżeli towar jest niezgodny z umową, Usługobiorca może żądać jego naprawy lub wymiany.
- Usługodawca może dokonać wymiany, gdy Usługobiorca żąda naprawy, lub Usługodawca może dokonać naprawy, gdy Usługobiorca żąda wymiany, jeżeli doprowadzenie do zgodności towaru z umową w sposób wybrany przez Usługobiorcę jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Usługodawcy.
- Jeżeli naprawa i wymiana są niemożliwe lub wymagałyby nadmiernych kosztów dla Usługodawcy, może on odmówić doprowadzenia towaru do zgodności z umową.
- Usługobiorcy przysługuje także prawo złożenia Usługodawcy oświadczenia o obniżeniu ceny albo o odstąpieniu od umowy, w sytuacji wystąpienia jednego z poniższych zdarzeń:
- Usługodawca odmówił doprowadzenia towaru do zgodności z umową,
- Usługodawca nie doprowadził towaru do zgodności z umową,
- brak zgodności towaru z umową występuje nadal, mimo że Usługodawca próbował doprowadzić towar do zgodności z umową;
- brak zgodności towaru z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie ceny albo odstąpienie od umowy bez uprzedniego skorzystania z prawa naprawy lub wymiany towaru,
- z oświadczenia Usługodawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on towaru do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Usługobiorcy.
- Usługobiorca nie może odstąpić od umowy, jeżeli brak zgodności towaru z umową jest nieistotny. Domniemywa się, że brak zgodności towaru z umową jest nieistotny.
§. 8 Postępowanie reklamacyjne
- Prawo do wniesienia reklamacji przysługuje każdej osobie korzystającej ze Strony, a w szczególności osobom dokonującym zakupów (Usługobiorcom) na Stronie lub korzystającym z usług świadczonych poprzez Stronę.
- Wszystkie reklamacje, uwagi i zastrzeżenia dotyczące Strony i świadczonych za jej pośrednictwem usług Usługobiorca może kierować na adres: kontakt@nakamieniu.pl
- W przypadku reklamacji dotyczących niezgodności z umową lub roszczeń gwarancyjnych Usługobiorca jest zobowiązany podać:
- dane kontaktowe – imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu, adres zamieszkania,
- dane dotyczące umowy lub towaru (treści cyfrowej i usługi cyfrowej), tak abyśmy mogli zidentyfikować transakcję,
- powód reklamacji,
- żądania.
- W przypadku reklamacji dotyczących innych spraw, niż wadliwy towar/usługa zobowiązany jesteś podać:
- dane kontaktowe – imię, nazwisko oraz adres e-mail,
- opis powodów reklamacji,
- Twoje żądania, propozycje i wnioski.
- Usługodawca zobowiązuje się odpowiedzieć na reklamację w terminie 14 dni, od dnia jej otrzymania. Odpowiedzi na reklamację Usługodawca dokonuje za pośrednictwem poczty elektronicznej (e-mail).
- Postanowienia szczególne względem Usługobiorców:
- Usługodawca dokonuje naprawy lub wymiany w rozsądnym czasie od chwili, w której Usługodawca został poinformowany przez Usługobiorcę o braku zgodności z umową, i bez nadmiernych niedogodności dla Usługobiorcy, uwzględniając specyfikę towaru oraz cel, w jakim konsument go nabył. Koszty naprawy lub wymiany ponosi Usługodawca.
- Usługobiorca udostępnia Usługodawcy towar podlegający naprawie lub wymianie.
- Usługodawca dokonuje zwrotu ceny przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Usługobiorca, chyba że Usługobiorca wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
§. 12 Rozwiązywanie sporów
- Akceptując ten regulamin Usługobiorca zgadza się, że w przypadku zaistnienia sporu spróbujemy go rozwiązać wspólnie i polubownie. Czas na przeprowadzenie negocjacji wynosił będzie 3 miesiące od dnia zgłoszenia roszczeń przez Usługodawcę lub Usługobiorcę. Jeśli w zakreślonym okresie nie znajdziemy rozwiązania na zakończenie sporu to swoje roszczenia będziemy mogli złożyć sądowi powszechnemu.
- W przypadku świadczenia usług na rzecz Usługobiorcy mającego miejsce zamieszkania w innym kraju niż Polska, ustalone zostaje, że sprawa zostanie rozpoznana wg prawa polskiego. Porozumienie to nie pozbawia Usługobiorcy ochrony przyznanej na podstawie przepisów, których nie można wyłączyć w drodze umowy i na mocy prawa.
- Usługobiorca wyraża zgodę na pozasądowe rozwiązywanie sporów. Jeśli Usługobiorca chce zgłosić przeciwko Usługodawcy jakąś sprawę może to zrobić elektronicznie pod adresem: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=PL
§. 13 Ochrona danych osobowych
- Usługodawca jest administratorem danych w rozumieniu przepisów o ochronie danych osobowych (RODO i inne). Informacje o zasadach przetwarzania danych przez Usługodawcę zawarte zostały w Polityce prywatności.
§. 14 Wzór formularza odstąpienia od umowy
wzór oświadczenia:
FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
- Adresat: Hotel Alexandra A. Czech, K. Sklorz-Kowalska Sp. J., ul. Wielkie Przedmieście 35, 46-300 Olesno, NIP 576-157-93-41
- Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*)/o świadczenie następującej usługi(*)
- Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)
- Imię i nazwisko konsumenta(-ów)
- Adres konsumenta(-ów)
- Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
- Data
(*) Niepotrzebne skreślić.